اگر این سؤال را از یک کارآفرین ورزشی بپرسید، پاسخ او به شما فروش بیشتر محصول و خدمات ورزشی است.
اگر این سؤال را از یک تبلیغاتچی ورزشی بپرسید، پاسخی که خواهید شنید افزایش آگاهی مشتریان از برند ورزشی است و
اگر قرار باشد متخصص ورزشی به این سؤال پاسخ دهم، بازنشر پیام تبلیغاتی توسط مشتریان را معیار یک تبلیغ موفق ورزشی میدانم
اما بهراستی پاسخ این سؤال ساده چیست؟
اگر یک ساختار اصولی را برای خلق پیام تبلیغاتی ورزشی که موردقبول همگان باشد، در نظر بگیریم. هرچقدر پیام تبلیغاتی ما به ساختار موردنظر نزدیکتر باشد، میتوانیم بگوییم تبلیغ ما موفقتر است.
و حالا سؤال دیگری که با آن روبرو میشویم این است که ساختار یک تبلیغ موفق چگونه است؟
پاسخ: متناسب ترین نوع تبلیغ با جامعه هدف بسته به مولفه های آن: نوع، رنگ، محتوا، طراحی، و
درباره این سایت