حالت اول خدمات و محصولات ورزشی را به صورت مستقیم به مشتری عرضه میکنند، در حالت دوم، برای محصولات و خدمات غیر ورزشی، از طریق ورزش، بازاریابی انجام میدهند. به عبارت دیگر بازاریابی ورزشی یعنی بازاریابی محصولات ورزشی و همچنین بازاریابی از طریق ورزش. برای مثال، بازاریابی برای تجهیزات ورزشی، مسابقات حرفهای، رویدادهای ورزشی و باشگاههای محلی، بخشی از بازاریابی محصولات و خدمات ورزشی هستند. تبلیغ تیمهای ورزشی، تبلیغ قهرمانان ورزش، فروش بلیت مسابقات و توزیع لباسهای ورزشی مثالهای سادهی دیگری از بازاریابی ورزشی هستند.
به عکس، بازاریابی از طریق ورزش به معنای فروش محصولات غیرورزشی از طریق ورزش و رویدادهای مربوط به آن است. تبلیغ غلات صبحانه توسط یک قهرمان ورزش، پشتیبانی یک رویداد ورزشی توسط یک سازمان و یا توزیع خوراکیهای تولیدی یک برند خاص در مسابقات ورزشی مثالهایی از بازاریابی ورزشی برای محصولات غیر ورزشی هستند.
ورزشی ,بازاریابی ,محصولات ,طریق ,یک ,مسابقات ,از طریق ,بازاریابی ورزشی ,طریق ورزش ,از بازاریابی ,ورزشی هستند
درباره این سایت